Jos siis et tykkää valituksesta ja muusta niin jätä suosiolla väliin tämä postaus.

Oletteko ikinä olleet niin vihaisia, että voisitte räjähtää? Minä olen ollut joskus, ja olen myös tänään. Yritän ajatella muuta ja keskittyä muihin asioihin, mutta en voi sille mitään, että kun luen suomen uutisia tms. niin silmille hyppää tuo lentotipujen ja -kukkoloisten lakko. Näettehän miten paljon tällä hetkellä heitä arvostan. Toivon, että tämän purkauksen jälkeen edes vähän raivo helpottaisi.. niinhän sitä toivoo..
 
Tuntuu jotenkin niin uskomattoman typerältä tuo suomalaisten touhu. Lisää palkkaa, lisää vapaata, ei töitä, lisää taukoja, liian rankkaa, ei ole rahaa ostaa sitä tätä ja tuota (kallista).. Grr! Toisaalta joka paikassa toitotetaan maailman talouden tilanteesta, joka on aika huono ja sitten nämä suomalaiset itkee ja lakkoilee, kun (en oikeasti ole alkanut edes lukemaan mistä nyt itketään - enkä halua edes tietää) he joutuvat tekemään töitä. Vaihtaisivat työpaikkaa tai olisivat työttömänä! Siis kissan pskat sanon minä. Kyllä minä tiedän, että muissa maissa lakkoillaan myös niin tietysti. Mutta esimerkiksi kiinassa, jos työntekijälle ei luvata vähintään 40 tuntia työtä tai lupaa tehdä ylityötä jotain käsittämätöntä tuntimäärää niin hän ei tule töihin! Työtä tehdään sen vuoksi, että saadaan sitä rahaa. Vapaapäiviä on vähän. Joo maassa maan tavalla ja muuta diipadaapaa..
 
Miksi minua tämä lakko nyt sitten niin kovasti risoo?? No siksi, kun suomesta pitäisi meille tulla vieraita tällä viikolla. Ja siksi, että heidän kanssaan olisin menossa suomeen joulun viettoon. Tällöin minun ei tarvitsisi matkustaa yksin kahden alta oven rivan mittaisen mukulan kanssa. Ne ketkä minua tuntee tietää varmaan, että minä osaan olla ilkeä (ja varmaan myös lapsellinenkin). Nyt siis kiukuttaa niin, että vaadin varmaan jotakuta matkustamon henkilökunnasta avukseni suomen lennolle, jos vieraamme eivät pääsisi tänne. Kun on kerta ehtinyt "lomailla" lakon aikana niin voinee sitten tehdä töitäkin välillä! 
 
Huh, nyt alkaa vähän helpottaa. Alan orientoitua taas mandariinin saloihin ja toivon saavani pariksi tunniksi muuta ajateltavaa.
 
Tsemppiä Finnairille ja Blue1:lle! Ja muille, jotka eivät pääse sinne mihin haluavat..